2015. júl 30.

Újból régit

írta: p.tree
Újból régit

Van egy falam az előszobában, ahol régi családi képeket gyűjtök, szintén régi, általában így-úgy kikukázott képkeretekben.

fullsizerender_2_2.jpg

Nemrég azonban az egyik keret "öngyilkos lett", a legfelső szögről a mélybe vetette magát és apró darabokra tört. Így aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve vettem helyette egy régi ihletésű, de új, műanyag keretet.

kvill-kepkeret-feher_0114861_pe267810_s4.JPG

 

Ikea Kvill képkeret, 795 Ft

Szerintem a tervező ezt egyfajta poénnak szánta - a régies formát fájdalmasan modern, fehér műanyagba öntötte. Nálam azonban sehogy sem akart élni a poén, a régi keretek között nem eklektikusan, hanem idétlenül hatott. Így aztán nekiestem és megpróbáltam antikos jelleget varázsolni neki.

Először lefújtam aranyra - de így, a szép egységes, világos arany színtől továbbra is műanyag hatása volt.

img_8161.JPG

Ekkor vettem elő a régi trükköt, és átmentem rajta egy réteg feketével is, amit gyorsan visszatöröltem. Itt-ott meg is dörzsöltem, hogy minél rusztikusabb hatása legyen. Erre egyébként az általam használt spray festék nem ideális, mivel túl gyorsan szárad és túl nagy területen fed egyszerre. De azért így is összejött.

img_8163.JPG

img_8199.JPG

fullsizerender_2_3.jpg

fullsizerender_1_2.jpg

A sajnos kissé sötét előszobánkban teljesen illeszkedik a többi, valóban régi keret közé. Így aztán egy újabb Ikea-hack kapott helyet a lakásban.

Szólj hozzá

vintage saját dekoráció DIY ikea hack