2023. nov 30.

5 perces adventi koszorúk saját kézzel

írta: p.tree
5 perces adventi koszorúk saját kézzel

Kettőt lépésről lépésre mutatok!

Mikor lett december? Mindjárt itt az első adventi hétvége! Ha idén nem csináltatok, vagy vettetek hagyományos koszorút, íme néhány egyszerű és gyorsan összedobható ötlet. Két változatot el is készítettem, az egyik tényleg nagyon minimalista, a másik vintage jellegű, de egy kicsit csalós.

egyutt.jpg

A minimalista

Ehhez szükségünk van:

- egy pakk gyertyára,

- négy egyforma, pici pohárra (vagy üvegcsére, kiürült mécsestartóra, mini befőttes üvegre, vagy bármire - a lényeg, hogy egyformák legyenek),

- valamilyen örökzöld növényre 

- számokra

- tálcára (elhagyható)

img_4157.jpg

A hozzávalók begyűjtése a nehezebb rész, mert innentől már tényleg 2 perc.

img_4160.jpg

A gyertyákat beleállítjuk a poharakba, és mellé tömködünk annyi növényt, hogy stabilan megálljanak (én most rozmaring ágakat vágtam a kertből). Ezután megoldjuk a számozást. Én most kicsi növényjelölő csipeszekre írtam a számokat, de bármilyen, esztétikus papírcímkét használhatunk, vagy akár magát a gyertyát is feliratozhatjuk.

Így magában is elrendezhetjük a kis poharakat, de ráállíthatjuk egy tálcára is. Tehetünk mellé még tobozokat, vagy kis díszeket, de magában is szépek.

FONTOS, hogy ne hagyjuk leégni a gyertyát a növényekig, mert felgyulladhatnak.

img_4165.jpg

img_4167.jpg

img_4170.jpg

img_4172.jpg

 

A csalós

Azért csalós, mert ehhez tűzőhabot (oázist) használtam, illetve egy pici fiókot, ami egy korábban szétszedett, régi szekrényke része. Valamilyen tál, vagy más doboz is megteszi - a többi hozzávaló pedig ugyanaz, mint az előző esetben.

img_4175.jpg

img_4177.jpg

Miután beletűztem a habba a gyertyákat, elrendeztem a tetején a növényeket, majd rácsiptettem a kis táblákat, mintha egy mini magaságyás lenne.

img_4180.jpg

img_4183.jpg

img_4192.jpg

img_4196.jpg

Ne felejtsük, a gyertya ne égjen le a növényekig!

Gyűjtöttem még néhány hasonló, egyszerű megoldást. Az alábbi képeket forrással és további képeket ebbe a pinterest mappába mentettem.

dfa6a2f98d0bc2277faee95bed78cccd.jpg

bc7a1f73c406f16f79bd29583a9d50f6.jpg

a344c91129e2855e4ed2cbe55704fe88.jpg

0ccc999f31ea22cb93c7414210ac9613.jpg

Ha csináltatok hasonlót, tegyétek fel kommentbe. Szívesen megnézném!

 

 

 

 

Szólj hozzá

vintage karácsony advent dekoráció rusztikus dekor DIY 2023 karácsony diy adventi koszorú gyors adventi koszorú