2015. máj 13.

Lebegő szobanövény

írta: p.tree
Lebegő szobanövény

A legújabb kis házi kedvencembe, egy lebegő szobanövénybe (kokedamába) a Design + rendezvényen szerettem bele.

fullsizerender-6_1.jpg

Ez a teljesen szürreális látvány az ebédlő asztalunk fölött lóg egy damilon. Nagyon vicces, amióta megvettem, azóta bámulom :)

fullsizerender-5.jpg

fullsizerender-4_1.jpg

fullsizerender-1_3.jpg

fullsizerender-3_1.jpg

Ez az úgynevezett kokedama, amely egy moha gömb, a belsejében különleges talajjal. A locsolása nagyon egyszerű, bele kell meríteni egy tál vízbe, majd kissé kinyomkodni, és mehet is a helyére. Én már kipróbáltam, és valóban a leírtak szerint működik, a "fürdetés" után pedig nem csöpög - én legalábbis még egyetlen csepp vizet sem láttam alatta. Ha pedig pár év múlva kinövi a növénykém a kis gömbjét (remélem, addig nem nyírom ki), akkor el lehet vinni a forgalmazóhoz, és átcsomagolják egy nagyobb mohagombócba.

slide01.jpg

Természetesen nem kell feltétlenül lógatni, a webshop ajánlata szerint nyugodtan letehetjük bárhová. Persze úgy is nagyon jól néz ki, de nekem a lógatott változat az igazi :)

slide03.jpg

 

A saját fotók mellett a petiteplanet.eu fotóit használtam.

Szólj hozzá

saját növény dekoráció szobanövény