2014. dec 31.

Last minute DIY fénydekor

írta: p.tree
Last minute DIY fénydekor

Idén (is) nálunk lesz a szilveszteri buli(ka). Szigorúan szétcsúszásmentes, visszafogott vendégeskedés. Szerettem volna valami dekorációt az asztalra, de nyilván vásárolni már lehetetlen, úgyhogy szétnéztem gyorsan, hogy mi van otthon.

Leszedtem pár IKEA égősort a hálószobákból (ebből szerencsére kettő elemes), és néhány csinosabb, fedeles edényt kerestem a konyhában. A nagy, zöld demizson már évek óta szolgál hangulatvilágításként az egyik sarokban, most pedig asztalközéppé lép elő.

A fedeles edényekbe beletömködtem az elemes világításokat, és és és ennyi volt :)

Próbáltam valami sötét helyet keresni a fotózáshoz - remélem, így fog mutatni este az asztalon:

img_6237.jpg

img_6236.jpg

Így néz ki világosban. Fedeles cukortartó és madárkás muffintartó szerepel az "összeállításban" :)

img_6241.jpg

img_6244.jpg

img_6242.jpg

Szólj hozzá

dekoráció DIY