2015. dec 01.

Adventi naptár papírzacskóból

írta: p.tree
Adventi naptár papírzacskóból

Idén natúr jellegű, papírzacskós adventi naptárat terveztem a kisfiaimnak. A körítés részét rendkívül egyszerű volt összerakni, mindenhez csak tervezés kellett. Ellenben a 24 féle kis ajándékot, érdekesebb édességeket összeválogatni egyáltalán nem volt sem gyors, sem egyszerű, tulajdonképp 2 hónapja gyűjtögetem az apróságokat.

img_9351.JPG

A kis zacskókat és a jelölő címkéket az IKEA kínálatából választottam. Sajnos csak később vettem észre, hogy a Cucc Papírzsák is kínál nagyon stílusos, menő adventi csomagot.

Tehát ebből "főztem". A csipeszek a legegyszerűbb, legolcsóbb facsipeszek, a Tesco-ban találtam őket.

 

img_9353.JPG

A papírzacskókból 12 van egy csomagban és csak 995 Ft.vinter-ajandektaska_0328145_pe519789_s4_1.JPG

img_9375.JPG

Pár napja kipróbáltam, hogy elbírja-e a zsák és a csipesz az ajándékokat, de egyelőre úgy néz ki, még a nehezebb dolgok esetén is kitart.

img_9347.JPG

A nappali közepén húzódó fa gerendára akasztott pékzsinegre csipeszeltem fel őket, ez lett a végleges helye.

 

img_9369.JPG

img_9372.JPG

 

Szólj hozzá

saját advent DIY DIY adventi naptár