2014. okt 01.

Kincsek az ószerestől

írta: p.tree
Kincsek az ószerestől

A kedvenc lakberendezési boltom egy Angliában működő webshop. Az a jó benne, hogy mindig "nyitva van", bármikor böngészhetem és csorgathatom a nyálam a szebbnél szebb, itthon különlegesnek számító holmik után. A baj vele az, hogy elég drága, főleg a szállítási költség miatt.

Legújabb választottam egy réz-üveg dobozka volt, ami szállítással együtt 38 euroba került volna. Ezt kicsit zúzósnak éreztem, főleg ha a méreteket nézzük - valójában ez egy kicsike doboz.

copper-glass-sectioned-storage-box-30189-p.jpg

copper-glass-storage-box-30182-p.jpg

Szétnéztem hát a kedvenc "ószeresemnél", aki az egyik apróhirdetési oldalra töltögeti fel jobbnál jobb szerzeményeit.

Találtam is egy darabot, ami egész más stílusúnak tűnt a tetején lévő üvegfestés miatt. Lecsaptam rá, és pár perc munkával lekapargattam a színes virágot a tetejéről.

Ilyen volt:

3757_1_big.jpg

Ilyen lett. Nem ugyanolyan, de nekem megteszi. Ára pedig 1600 Ft volt, nem 12 000 :)

fotó-1.jpg

fotó 5.jpg

fotó 3_1.jpg

fotó 1_2.jpg

Szólj hozzá

vintage újrahasznosítás tárgy dekoráció hálószoba recycling DIY