2014. sze 10.

Neon családi címer

írta: p.tree
Neon családi címer

Hangulatos kiegészítővel gazdagodott az étkező-nappalink. Megadtam magam a trendnek és beszereztem egy neon betűt. Nem is akármilyet, egy régi üzletfelirat egyik betűjét tettük meg családi címernek. Eredetileg több betűben gondolkodtam, de pechünkre a cégfelirat nem tartalmazta mindegyiket.

image (13).jpg

Ő lett az. Az Artkraftban találtam, ahol felújították "villanyászatilag", és új vezetékkel látták el, hogy a normál konektorba dugva működjön.

Világosban is jól mutat (még mindig nem tudok fotózni)

image (11).jpg

De igazán este adja meg a hangulatot.

image (5).jpg

image (7).jpg

Az Artkraft-ban egyébként csodálatos dolgokat láttam. Nem esett volna nehezemre egy nagyobb összeget elverni azon nyomban. Kedvencem egy ehhez hasonló kis asztalka:

dsc_0253_web.jpg

Valamnint ez a réges-régi, patinás, de szépen áthúzott borbélyszék. Forog is :)

dsc_0216.jpg

Szólj hozzá

dekoráció étkező loft design vintage letters neon betű