2014. ápr 20.

Retró íróasztal átöltözve

írta: p.tree
Retró íróasztal átöltözve

A kisfiam szobájába születése előtt egyedi, asztalossal gyártatott bútorokat rendeltem, gesztenyére pácolva. Azóta eltelt hat év, szükség lett egy íróasztalra. Az asztalos viszont... hát hogy is mondjam, kevésbé ért rám. Ráadásul azóta nagy szerelmese lettem a bútorok újrahasznosításának, hát gondoltam, hajrá. Szereztem egy régi, a pecsétből ítélve 1971-ben gyártott, és a "Vízügynél" használt íróasztalt. Eredeti tervem az volt, hogy a lapot és a lábakat borító fa furnért lecsiszolom, lepácolom gesztenyére, a fiók előlapokat pedig a szobájában használt kék színre festem. Persze nem így lett, mivel az asztallap annyira sérült volt, hogy nem volt már rajta fa furnér, így nem volt mit pácolni. Ezért aztán fordítottam, az lett kék, a fiókok pedig gesztenye színűek.

Sajnos a fotózási képességeim gyalázatosak, de azért talán látszik az új outfit :)

Ilyen volt:

image (1).jpeg

image.jpeg

Ilyen lett:

fotó-3.jpg

fotó-4.jpg

fotó-5.jpg

A fiók fogantyúval gondban voltam, ilyen "lyuktávolságú" fogót ugyanis nyilván már nem lehet kapni. Semmiképp nem szerettem volna fatapaszolni és újrafúrni, mivel az biztosan átütött volna a pácon. Így aztán színes gurtni anyagot használtam. Majd meglátjuk, hogy válik be a gyakorlatban.

image (5).jpeg

És a szék. Az még hiányzik.

 

Szólj hozzá

gyerek újrahasznosítás gyerekszoba recycling DIY előtte-utána