2014. dec 23.

Márvány mánia magyarosan

írta: p.tree
Márvány mánia magyarosan

A minap ismét rendkívül káros szenvedélyemnek hódoltam, vagyis kedvenc, angol lakberendezési webáruházamban kutakodtam. Találtam is néhány dolgot, amit feltétlenül meg kell szereznem - ezek közül is kiemelkedett egy márvány asztalközép, vagy kínáló, vagy gyümölcstál, vagy akármi.

solid-marble-serving-dish-on-stand-32498-p.jpg

A probléma a szokásos: ennek a szépséges darabnak az ára kb. 27 ezer Ft + szállítás. Szétnéztem hát az apróhirdetési oldalakon, és a kedvenc antikos eladómnál ki is fogtam egy márvány tálat. Ez nyilván csak hasonló, EMLÉKEZTET az angol darabra, de mindössze 4 ezer Ft-ért sikerült elrabolnom.

Imádom :) Kár, hogy fotózni nem tudok :(

img_6134.jpg

img_6131.jpg

fullsizerender-2.jpg

img_6149.jpg

 

Fügés fotó: Rockett St George, a többi saját.

Szólj hozzá

saját tárgy márvány rockett st george