2023. nov 27.

DIY képkeretes karácsonyi dekor

írta: p.tree
DIY képkeretes karácsonyi dekor

Előző bejegyzésemben megmutattam az idei kedvenc dekorjaimat a Pinterestről. Mivel épp van egy antik képkeretem, ebből a típusból megcsináltam a saját változatomat.

img_4092.jpg

img_4100.jpg

Kellett hozzá:

- képkeret (üveg nélkül)

- díszek

- szalag (vagy damil / spárga / vékony lánc), amiről lógnak a díszek

- rögzítő eszköz

- esetleg örökzöld ág és/vagy fényfüzér

img_4078.jpg

Először elrendezgetem és kiválasztottam a megfelelő díszeket. A kedvenceimet, a régi Ikea üvegmadarakat nem hagyhattam ki!

img_4083_1.jpg

Ezután választottam egy szalagot, amiből kimértem a megfelelő hosszúságú szakaszokat, annak megfelelően, hogy melyik dísz meddig lógjon le.

img_4086.jpg

Majd megfordítottam a keretet és kárpitos tűzőgéppel rögzítettem a szalagokat a keret felső és belső peremére (nem felejtettem el előtte átfűzni a díszeket és megfelelő oldalra beállítani). Ugyanígy rögzítettem a pici égősort is. Tűzőgép helyett használhatunk kicsi szöget, szemes csavart, de akár egy erősebb ragasztószalag is megteszi, ha a díszek nem súlyosak.

img_4088.jpg

img_4090.jpg

Ezután még tettem a tetejére néhány tiszafa ágat. Ez egészen hangulatos árnyékokat vet a falra este.

img_4092.jpg

Néhány perc alatt elkészültem vele és szerintem egészen mutatós lett a végeredmény.

A napokban szeretnék egy aranykarikás díszt és illatosított tobozokat is készíteni. Nézzétek meg!

(Ebben a bejegyzésben a saját fotóimat használtam. Az inspirációt lásd itt. )

 

Szólj hozzá

vintage saját ikea advent dekoráció rusztikus képkeret égősor Ikea DIY 2023 karácsony