2016. jún 21.

Faláda tuning saját kézzel

írta: p.tree
Faláda tuning saját kézzel

Akinek nagyobb gyereke van, az már biztosan tapasztalta, hogy az általa oly gondosan, ízlésesen kialakított babaszoba, a visszafogott színvilág, fa bútorok annyira nem jönnek be a gyerekeknek. A legtöbb utód a  csiricsáré, műanyagos, Verdás-szuperhősös-pónis csodát akarja, amit általában a szülők vonakodva be is szereznek, ha más nem, egy kis tárolóláda, vagy díszpárna formájában.

Így jártunk mi is. A 9 éve, Jacadi Home Collection mintájára, asztalossal legyártatott, szépséges fabútorok kegyvesztetté váltak. Megkoptak, kicsit összefirkálódtak, sőt, egyes darabok a pincében kötöttek ki. De most az egyik kedvencemet, a gurulós kis tárolóládát visszahoztam a jelenbe.

fullsizerender_8.jpg

Így nézett ki:

lada_k.jpg

A ládát először lecsiszoltam, majd a kerekeket leszereltem. A ládát lefestettem fehérre. Ezután úgy döntöttem, hogy egy Batman logo-val fogom nagyfiússá tenni.

lad.jpg

A logo-t letöltöttem a netről, kinyomtattam, kivágtam. Majd szivaccsal stencileztem a mintát. Ezt először csináltam egyébként, és megállapítottam, hogy van a dolognak néhány buktatója. Előtte kipróbáltam a stencilemet máshol, spray festékkel - ami folyt. Így maradtam a szivacsos technikánál.

lada.jpg

la.jpg

Végül a szélét is nagyon babásnak találtam, így leragasztottam maszkoló szalaggal ott is, és lefestettem feketére. A kis fakerekeket szintén. Az már évekkel korábban kiderült, hogy az ilyen kis fakerekek nem gurulnak a fiatalurak igényei szerint, így IKEA műanyag görgőket szereltem rá pluszban. Az eredeti kerekeket is visszaszereltem, mert szerintem aranyosak - persze feketére festve. Ettől tűnik úgy, mintha lebegne a láda.

l.jpg

A fiúknak tetszett, de azért nem mulasztották el megjegyezni, hogy súlyos hibát vétettem: a Batman logonak ugyanis sárga a háttere, helló.

fullsizerender_2_5.jpg

fullsizerender_4_2.jpg

Összességében 1-2 órás munka volt, és legalább tudom, hogy a festék alatt egy szuper minőségű kis faláda lapul, nem egy vékony műanyag vacak.

 

 

Szólj hozzá

tárolás gyerekszoba DIY