2015. nov 23.

DIY toboz koszorú - vállfából

írta: p.tree
DIY toboz koszorú - vállfából

Kilenc, hatalmas fenyő van a kertünkben, így nyugodtan mondhatom, hogy toboz-milliomos vagyok. Így nyilván a téli ajtódíszhez is ezt használom. Valami könnyű, minimál munka és anyagigényű ötletet kerestem. Az alaphoz a tobozokon kívül csak egy "tisztítós" drótvállfára van szükség, a többi már egyéni ízlés kérdése.

img_9338.JPG

Én a tobozokon és a vállfán kívül egy olcsó, műanyag kis szarvast használtam.

hozzavalok.jpg

A vállfát nagyjából kör alakban meghajlítgattam. Nem vagyok egy szkander bajnoknő, de még nekem is könnyen ment.

kerek_vallfa.jpg

A szarvast lefújtam aranyra, mert így egy kicsit "nemesebb" lett.

img_9342.JPG

A tobozokat vékony kis drótokkal erősítettem fel a vállfára. Drótot tekercsben is lehet venni, de én a gyerekjátékok csomagolásának rögzítő drótjait is elteszem, és most ezeket használtam. Az egész művelet legnehezebb része, hogy a tobozok állandóan el akarnak fordulni, így erősen meg kell drótozni őket. Esetleg ragasztó pisztollyal lehet egymáshoz rögzíteni, vagy egyet-egyet gyorskötözővel fixálni.

drotos_toboz.jpg

 

A végén a közepére akasztottam a kis szarvast. De lehet masnival, karácsonyi díszekkel, csengővel díszíteni.

img_9339.JPG

kesz.JPG

img_9336.JPG

Az ötletet innen szereztem.

 

Szólj hozzá

saját DIY