2014. nov 28.

DIY adventi dekor

írta: p.tree
DIY adventi dekor

Évek óta őrizgetek egy nem túl dekoratív, natúr fa koszorút. Idén eldöntöttem, hogy csinálok belőle valami csinosat.

FullSizeRender-9.jpg

A koszorú alap mellé összeszedtem néhány aranyos kis falovat, borostyánt a kertből és egy flakon fekete festéket.

IMG_5898.jpg

A helyes kis falovakat a Baumaxban lőttem. Hiába voltak szép kékek, szigorúan lefújtam mindent feketére.

IMG_5899.jpg

Azután a koszorún lévő üres helyekre felragasztottam a feketére fújt lovacskákat és óarany szalagot kötöttem a nyakukba. Végül körben rádrótoztam a borostyánt.

IMG_5904.jpg

FullSizeRender-7.jpg

FullSizeRender-13.jpg

Készítettem egy toboz girlandot is. Ezt hajszálpontosan úgy csináltam, mint ahogy ezen a linken látható. Vagyis előszedtem a nyáron gyűjtögetett tobozokat, kis szemes csavart csavartam az aljukba, lefújtam aranyra és felaggattam egy díszzsinórra. Egyébként teljesen használatra kész, aranyra fújt, akasztós tobozokat lehet kapni a barkácsboltokban, hármas csomagokban - bár közel ezer forint az ára :(

FullSizeRender.jpg

FullSizeRender-15.jpg

FullSizeRender-16.jpg

Szólj hozzá

saját advent dekoráció recycling DIY