2014. jún 27.

Norvég minimál, fagyival

írta: p.tree
Norvég minimál, fagyival

Nagyon érdekes, minimalista lakásbelsőt találtam - igazából ez is apartman. Az építészek persze nem azért találják érdekesnek ezt a lakást, amiért én.

Ami nekem tetszik, az az konyha - étkező rész (Jó, ezen is látszik a lépcső)

Steel-suspended-staircase.jpg

Nekem nagyon tetszik ez a letisztult, fehér keretbe helyezett, matt fekete konyha. Külön érdekesnek találom a lámpa választást, ahogyan a fekete, porfestett lámpatestek beolvadnak a szekrények frontjába, amelyek viszont a környező falba olvadnak. Mindez kiválóan kiemeli a gyönyörűséges, pasztell színű székeket, melyek olyanok, mint egy tölcsér fagyi (pedig nincs is meleg). Tetszik a tárolóval ötvözött ülőpad is.

A nappali rész (lépcső itt is belóg), jópár designer darabbal megbolondítva.

Details-living-room-staircase.jpg

Akkor most figyeljünk arra is, ami ebben a lakásban fontos: a lépcső. Ez a lebegő, fehérre festett acél lépcsősor, mely hirtelen véget is ér, még mielőtt a padlót elérné. A maradék három lépcsőfokot ugyais egy fiókos komódon tesszük meg.

Nagyon-nagyon érdekes, és jó ötlet azoknak, akik azzal szenvednek, hogy túl sok teret foglal és túl sok fényt fog el a hagyományos lépcső. Meg persze akik nem tériszonyosok, elég bevállalósak és találnak extrém tehetséges szakembert a kivitelezéshez.

Minimalist-staircase.jpg

Furniture-meets-staircase.jpg

Egy kis fürdőszoba a végére. Termésetesen ugyanaz a fehérített faanyag, és szögletes, minimál szaniterek. Nekem bejön.

Wonderful-details-468x613.jpg

Forrás itt és itt.

Szólj hozzá

étkező lakások különleges design fürdőszba