2014. már 20.

Gigantikus lámpák

írta: p.tree
Gigantikus lámpák

A milánói loftot bemutató posztban írtam, hogy beleszerettem a nappaliban látható óriási lámpába. Természetesen a szálloda melletti sarkon egy lakberendezési üzlet volt, így az elmúlt pár napban kb. 10 alkalommal sétáltam el a csodálatos óriás lámpa mellett, mely élőben még sokkal impozánsabb jelenség. A neve The Great JJ by ITRE. Egy baj volt a dologgal, méghozzá az, hogy az ára közel 4000 euro. De mindegy is, annyira nagy, hogy amúgy sem tudtam volna elhozni :))))

DSCN0812.jpg

2.-Great-JJ.jpg

The-Great-JJ_Show2.jpg

the_0020_great_0020_jj.jpg

 

Az óriás lámpáknak egyébként is nagy divatja van, többfélét is találtam belőle.

diana_floor_giant_colorful_loft_studio_brass_vintage_lamp_06.jpg

prodotti-81932-vrel6becaa61abd54c11958c2fae2d628c5b.jpg

261509.jpg

 

Források: Az első homályos kép saját, a többi innen, innen és innen.

 

Szólj hozzá

világítás olasz design óriás állólámpa