2014. júl 30.

Betűszekrénykék DIY tuninggal

írta: p.tree
Betűszekrénykék DIY tuninggal

Nemrég rendeltem néhány betű formájú szekrényként a Vivre-ről. Meglehetősen olcsók voltak, darabja 1000 Ft. Kézhez kapva egyértelmű volt, hogy picit rá kell dolgozni, ugyanis ahová szántam - gyerekszobába - nem lesz alkalmas.

Így néztek ki eredetileg:

537c94cd70f224.80770899.220x180.jpg

537c94e2e36f93.74878770.220x180.jpg

Azért tetszett meg a két kis betű, mert a gyerekek nevének kezdőbetűit adják, ráadásul valami értelmük is van, a belső rekeszekben el tudják rejteni a kis kincseiket.

Sajnos azonban az olcsóságnak ára van, a zsanérok olyan gyengék voltak, hogy először a barkácsboltan kezdtem, és kicseréltem őket egy picit nagyobb, strapabíróbb darabra.

foto 2.jpg

b.jpg

 

Ezután jött a szín. A szobában ugyanis, ahol a falra kerülnek, minden bútor fehér, a frontja pedig zöld és kék. Ezért a szekrényke "korpuszát" fehérre festettem, az ajtókat pedig zöldre. Sajnos a zöld festék nagyon rossz választás volt, a zománc túl kényes és nagyon fényes lett. De azért így is jobban mutat majd a gyerekbútorok között, mint az eredeti natúr darab.

 

2_1.jpg

foto 1.jpg

s_2.jpg

 

(A 6-os egy másik gyerekszobába készült, és a kis "megrendelő" kérésének megfelelően firka-csíkos lett, barna korpusszal)

Hamarosan kész a gyerekszoba is, ahol többek között két gyerek részére írópultot kell kialakítani. Majd mutatom.

 

A fotók telefonos fotók (sajnos).

Szólj hozzá

saját dekoráció gyerekszoba DIY előtte-utána