2015. sze 22.

Égősor DIY tuninggal

írta: p.tree
Égősor DIY tuninggal

Égősor mániás vagyok. Van kültéri, beltéri, színes, fehér, napelemes, elemes, sima bedugós, csillagos, lampionos, és így tovább. Természetesen ezek mindig rotálódnak a kertben és a lakásban, némelyik pedig egyszerűen elvész a gardróbban. Így találtam egyik nap egy évekkel ezelőtt elpakolt, Ikeás, fekete zsinóros égősorra, apró fehér ledizzókkal. Gondoltam, dobok rá egy kis skandináv tuningot.

Ez lett belőle:

img_8753.JPG

Ilyen volt:

img_8656.JPG

Korábban láttam a Pinteresten egy ötletet, amiben ping-pong labdákat használtak fel égősor dísz gyanánt. Fontos, hogy ez csak olyan égőkkel működik, amelyek nem melegszenek át.

img_8656_masolata.JPG

Vettem a Decathlonban két zacskó, legolcsóbb ping-pong labdát (290 Ft egy csomag, mely 6 db-ot tartalmaz). A labdákat kereszt alakban bevágtam, és ráhúztam az égőkre.

img_8660.JPG

Ezután szerettem volna, ha egy kicsit iparibb hatása van, így kerestem valamit, ami úgy mutat, mintha a kis égőknek nagy foglalata lenne. Ehhez kis műanyag csöveket bevágtam oldalt félig. Jó lett volna, ha vannak fekete kupakjaim, vagy csövecskéim, de csak zöldek voltak - így ment rá egy kis fekete sprayfesték.

img_8668.JPG

Ezt fentről húztam rá a zsinórra, és kész is voltam.

img_8677.JPG

forgatott.JPG

 

fullsizerender_6.jpg

Este is nagyon hangulatos:

be.JPG

be2.JPG

Szerintem a kutya se mondaná meg, hogy két zacskó ping-pong labdából készült!

+1: az utolsó képen látható, fekete, fonott gömbcsillárt egy Jysk mécsestartóból barkácsoltam, leírás itt.

 

Szólj hozzá

saját világítás égősor DIY