2015. júl 31.

Úszómedencéből is van minimalista

írta: p.tree
Úszómedencéből is van minimalista

Egy érdekes összeállítást közölt a Gardenista: a 20 legmenőbb, modern, minimalista úszómedencét mutatták be. Volt, amit nagyon vonzónak találtam, de volt olyan is, ami igencsak megfeküdte a gyomromat. Összeválogattam az 5 kedvencemet és 5 legrondábbat.

Szerintem ezek nagyon jól sikerültek:

mirage-athens-kois-associated-architects-gardenista.jpg

the-row-store-los-angeles-donato-sardella-gardenista.jpg

ole-lundberg-alan-owings-gardenista.jpg

infinity-pool-edmund-gollander-design-gardenista.jpg

vincent-van-duysen-kortrijk-belgium-pool-gardenista.jpg

Sose gondoltam, hogy létezik olyan úszómedence, ami ugyan csili-vili új, láthatóan méregdrága és ragyogó tiszta, de mégsem kívánkoznék bele, de így képek alapján az alábbiak mind ilyenek. Pedig én szeretem a betont...

barcelona-pavillion-ludwig-van-der-rohe-gardenista-1.jpg

thermal-baths-vals-peter-zumthor-gardenista.jpg

private-house-kensington-london-gardenista.jpg

solo-house-pool-pezo-von-ellrichshausen-architects-gardenista_0.jpg

tower-melbourne-pool-gardenista.jpg

Na jó, azért az utolsóban talán elszüttyögnék.

A teljes összeállítás itt megtekinthető: Gardenista / Alexa Hotz

Szólj hozzá

kert medence különleges design