2015. ápr 07.

Kutyaágy régi bőröndből - DIY leírással

írta: p.tree
Kutyaágy régi bőröndből - DIY leírással

Új családtag érkezett hozzánk. Egy keverék kutyust fogadtunk örökbe, aki rendkívül cuki, ezért megérdemli, hogy valami extra, stílusos ágyat kapjon. Sokat nézegettem a Pinteresten a DIY kutyaágyakat és végül a régi bőröndből készült fekhelyre esett a választásom. Végre elkészültem vele, de jó sok tapasztalattal lettem gazdagabb - olyannyira, hogy lehet, később készítek egy új bőröndágyat :)

Ilyen lett:

fullsizerender-1_1.jpg

Ez a kép volt az inspiráció:

9cb646fd97e7bb101d29b636b77e40e1.jpg

Beszereztem hát egy régi bőröndöt az egyik apróhirdetési oldalról. Ha újra kezdeném, nagyon odafigyelnék, hogy NE textil borítású legyen a bőrönd. Majdnem tönkretettem ugyanis, mert kézhez kapva azt hittem, hogy nagyon koszos. Bevágtam hát a fürdőkádba, és egy pici vízzel megpróbáltam átsúrolni, és ezzel majdnem teljesen tönkre is tettem. Ráadásul kiderült, hogy hiába, mivel tisztábbnak nem tűnt utána sem. A fedlapja kicsit el is ferdült, ami a kutyát nem zavarja, de a fotókon azért csalnom kellett vele egy picit.

Ilyen volt eredetileg:

44a7_1_big.jpg

44a7_2_big.jpg

A száradás után kibéleltem egy új papírral. Kis lábacskákat is szerettem volna szerelni rá, de igazából ez nem szükséges. A lábakhoz mindenesetre meg kellett erősítenem a bőrönd alját. Ehhez én vastag műanyag lapot használtam, mivel ez volt otthon. De egy vékony falap még jobb lett volna.

img_7045.jpg

img_7052.jpg

img_7056.jpg

Végül egy fém hevederrel fixáltam a bőrönd tetejét, mert elképzeltem, ahogy a békésen szundikáló kutyára hirtelen rácsukódik a fedél - többet nem menne bele az ágyába, az biztos.

img_7054.jpg

Ilyen lett:

img_7071.jpg

fullsizerender_2.jpg

img_7074.jpg

A büszke tulajdonossal:

fullsizerender-2_2.jpg

 

Az inspiráló fotó és további DIY kutyaágyak ebben a Pinterest mappában. A kutyus pedig a Futrinka Egyesület jóvoltából érkezett hozzánk. Fogadjatok örökbe kutyát Ti is!

Szólj hozzá

vintage kutya saját recycling DIY kutya ágy