2015. ápr 01.

Húsvéti asztaldísz

írta: p.tree
Húsvéti asztaldísz

Az idei húsvéti készülődés elég zűrösre sikerült, néhány kis "ráhangoló" elemet mégis sikerült összeszedni. Az érdekességét az adja számomra, hogy szinte valamennyi, a képeken látható tárgynak, dísznek van valami sztorija - vagy DIY, azaz magam készítettem, vagy érdekes helyekről turkáltam össze őket.

3_1.jpg

Az abrosz egy régi ágyterítő, egy vidéki turkálóban találtam egyszer, fillérekért vettem. A márvány tortatálat a vateráról vettem. A félig fekete kosár IKEA fürdőszobai tároló, de lefújtam a felső részét feketére, mert így dögösebb szerintem.

2_3.jpg

A tojások már vagy 15 éve megvannak, iparművész készítette őket gipszből. Mindegyik egyedi mintájú - sárkányos, darumadaras, pálmafás... Korábban megsárgult gipsz színben pompáztak, de idén elhatároztam magam, és lefújtam aranyra.

4_1.jpg

A háttérben látható nyuszis képet is magam készítettem. Egy régebbi, IKEA képeslapot beszkenneltem, kinagyítottam és egyszerű színes nyomtatóval kinyomtattam. Arany kartont tettem köré (nem vagyok túl precíz :))), a valódi, antik blondel keretet pedig a budaörsi bolhapiacon vettem, a fém ananász kíséretében.

fullsizerender_1.jpg

5_1.jpg

 

Szólj hozzá

húsvét saját dekoráció DIY